5. května 2014

MĚJ SE DOBŘE, MIKO !

PAMĚTNÍK STARÝCH ČASŮ ODEŠEL DO DŮCHODU

Krušnohorské divadlo opustil mistr světla Miroslav Vojtíšek, který zde pracoval od roku 1972. 

"Musel jsem to rozseknout naráz, jinak bych to snad neudělal nikdy", prohlásil "Miko" Vojtíšek, když jsem ho střetla před divadlem. Převážná část jeho profesního života, který čítal 42 po okraj naplněných let, se mu vešla do typické důchodcovské tašky na kolečkách. Nerada bych se mýlila, ale jakoby se mu za skly brýlí oči orosily, když jsem na něj udeřila otázkou, co ho k tak nečekanému rozhodnutí dohnalo. "Nic. A všechno," pokrčil rameny. "Už toho všeho bylo dost. Bolí mě noha, cítím se unavený, vyšťavený...", zkrátka typický případ profesního vyhoření, řekla jsem si v duchu já. Ostatně, zažila jsem to na vlastní kůži. Tak Ti tedy, milý Miko, přeji hodně štěstí. Ať se Ti moc nestýská a děkuji za skvělou spolupráci!

 

Takhle se mistr světel Miko Vojtíšek rozmáchl, když cosi vykládal svému někdejšímu kolegovi, herci a zpěvákovi Janu Počepickému při Mistrově dubnové návštěvě v Krušnohorském divadle. Možná už tehdy uvažoval o tom, že to v práci co nejdříve "zapíchne".
Eva Stieberová, 28. 4. 2014

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.